لامپ ال ای دی | لامپ LED

لامپ ال ای دی میتره

لامپ ال ای دی | لامپ LED

لامپ ال ای دی میتره

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چه لامپی بخریم ؟

چه لامپی بخریم ؟

 چه لامپی بخریم ؟

سال های زیاد است که روشنایی منزل و محل کارمان با استفاده از لامپ های رشته ای معمولی انجام شده است. لامپ هایی که بسیار پرمصرف هستند، طول عمر کوتاهی دارند و بیشتر انرژی مصرفی خود را به جای نور به گرما تبدیل می کنند. در این روزها و با توجه به این که همه ابعاد زندگی ما با پیشرفت فناوری دچار تغییرات شده اند بهتر است ما نیز جایگزینی مناسب برای لامپ های رشته ای و قدیمی پیدا کنیم و بتوانیم در جواب چه لامپی بخریم ؟ انتخاب درستی باشیم.

خرید لامپ مناسب

شاید در اولین بحث از راهنمای خرید لامپ ال ای دی باید اشاره کرد که بهترین جایگزین برای لامپ های رشته ای در حال حاضر لامپ ال ای دی باشد. لامپ LED انواع بسیار متنوعی دارد. این لامپ ها با پیشرفت فناوری به شیوه ای نو و کارآمد تولید میشوند. این لامپ ها نه تنها مصرف انرژی بسیار کمتر و بهینه تری را به نسبت لامپ رشته ای دارند، بلکه طول عمر قابل توجهی در حدود ۲۰ سال را نیز دارا هستند.

 

۴ مرحله خرید لامپ ال ای دی

با وجود انواع لامپ‌ ال ای دی متفاوت و برندهای گوناگونی که در بازار روشنایی وجود دارد، خریدن محصول مناسب کار دشواری به‌نظر می‌رسد. خود لامپ LED نیز انواع بسیار متنوعی دارد. علاوه بر شکل و ساختار فیزیکی متفاوت، این لامپ در ویژگی هایی مانند رنگ نور، میزان نوردهی، توان مصرفی، محیط‌های مورد استفاده و کاربری و … تفاوت هایی دارند.

در ادامه ۴ گام خرید یک لامپ مناسب را به شما معرفی می‌کنیم که شامل مراحل زیر است.

  1. داشتن گواهی استاندارد (ایران و اروپا)
  2. انتخاب میزان روشنایی مناسب
  3. انتخاب نوع لامپ
  4. انتخاب رنگ نور لامپ مناسب
  • ۹۹/۰۲/۳۰
  • لامپ ال ای دی

لامپ led

لامپ ال ای دی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی